מדיניות משלוחים והחזרות

מדיניות משלוחים מדיניות משלוחים זו מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, ובהתאם היא מאמצת את ההגדרות שם. האמור במדיניות המשלוחים נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

1.מדינות אליהן אנו מבצעים משלוח:
אנו מקבלים הזמנות למשלוח רק לכתובות במדינות להלן: ישראל, ארצות הברית, דרום אמריקה ואירופה. אנא שימו לב כי אנו לא שולחים לתיבות דואר, כתובות APO / FPO או בתי מלון.

2.שיטות משלוח:
הזמנות דרך אתר האינטרנט שלנו נשלחות באמצעות שירותי משלוח בתשלום של צדדים שלישיים כגון:FedEx, DHL וכו'. בנוסף כל המשלוחים שלנו מתבצעים באמצעות שירותי צד ג', D2D (http://www.d2dvalue.com/index.php ) ובהתאם לכך כפופים לתנאים ולהתניות שנקבעו על ידי צדדים שלישיים כאמור. אתה מאשר בזאת כי אתה נושא באחריות הבלעדית והמלאה, ומקבל כל סיכון הנובע מהשימוש שלך בשירותי משלוח כאמור.

3.עלות המשלוח: חינם – ללא דמי שירות (למעט עלויות צדדים שלישיים, מיסים ועוד)
• זמני המשלוח:
• זמני המשלוח הם משוערים ועשויים להשתנות בין:
• פריטים רגילים (שנמצאים במלאי): 3-5 ימי עסקים;
• פריטים רגילים (שאינם נמצאים במלאי): עד 30 ימי עסקים;
• פריטים חרוטים, תבליטים ו / או הזמנה מיוחדת, בהתאמה אישית, פריטים על פי הזמנה מיוחדת: עד 60 ימי עסקים;
• פריטי יצירות מופת: עד 180 ימי עסקים.
• "יום עסקים" פירושו כל יום שאינו יום שישי, שבת, ראשון או כל חג ממלכתי אחר בישראל או בארה"ב.

4.מועדי הזמנות:
זמני עיבוד ההזמנות עשויים להשתנות. בדרך כלל אנו מכינים את התכשיטים למשלוח תוך 3 ימי עסקים.
ישראל: 3-5 ימי עסקים; דרום אמריקה: 5 ימי עסקים; אירופה: 3-5 ימי עסקים; ארה"ב: 3-5 ימי עסקים.
בעת הערכת הזמן למשלוח של החבילה, יש להתחשב בזמן לאישור אשראי, אימות כתובת ועיבוד ההזמנה. ברגע שההזמנה בוצעה והמשלוח מוכן, אנו נשלח אליך את אישור ההזמנה בדוא"ל.

5.פרטי אריזה:
פריטים שנקנו יגיעו באריזת מתנה. כל חבילה למשלוח תכיל בנוסף לפריט שרכשת: (1) כל האביזרים הקשורים (ככל שיש); (2) תעודת האחריות הרשמית למוצר(3) כרטיסי ברכה מודפסים המכילים את הודעתך, אם התבקשו על ידיך בעת ביצוע ההזמנה; (4) חשבונית. לתשומת ליבך, מדינת יעד המשלוח עשויה לגבות מכס, מסי יבוא, מיסים ותשלומים אחרים עבור ההזמנה הבינלאומית שלך. חיובים נוספים אלה הנדרשים לצורך שחרור מהמכס הם באחריות המקבל. שיעורי מכס ומדיניות מכס משתנים מאוד ממדינה למדינה. אין לנו שליטה על חיובים אלה ואיננו יכולים לספק הערכות לגבי התשלומים הצפויים או מידע בנוגע לדרישות המכס. בארה"ב גובים מע"מ בהזמנות שנשלחו לכתובות במדינת וושינגטון, ניו יורק ווירג'יניה.

6.המשלוחים מבוטחים
אנו מבטחים כל הזמנה במלואה לאורך כל הדרך עד אליך. המשמעות היא שמרגע שההזמנה שלך נשלחת אליך, המשלוח תמיד ללא סיכון.

7.חשבונית הזמנה
בעת הזמנת פריטים באתר, תקבל חשבונית שתישלח לכתובת הדוא"ל שלך כקובץ PDF מצורף. אתה יכול גם בכל עת מאוחר יותר, לבקש חשבונית על ידי חיוג למספר 03-5757979 או בדוא"ל לכתובת: [email protected]
לתשומת לבך, אנו עשויים לבקש ממך לספק זיהוי נאות כתנאי לעמידה בבקשה כאמור.

8.מעקב אחר ההזמנה שלך
לאחר שההזמנה שלך נשלחה, תקבל דוא"ל לאישור עם קוד המעקב. באפשרותך לצפות בעדכון המעקב האחרון באתרי האינטרנט של ספקי שירותי המשלוח.

9.החזרות
על מנת להבטיח שאתה עושה את הבחירה הנכונה, אנו מציעים מדיניות החזרה גמישה מאוד. אם מסיבה כלשהי אינך מרוצה, אתה יכול להחזיר כל פריט, למעט הפריטים שהוזמנו בתנאי הזמנה מיוחדת, במצבו המקורי בתוך ארבעה עשר (14) ימים מיום המשלוח לשם קבלת החזר כספי או החלפה.

10.אנחנו כאן כדי לעזור
אם יש לך שאלות, אל תהסס ליצור קשר עם אחד מהיועצים שלנו בדוא"ל: [email protected] או בטלפון: 03-5757979

11.שינויים במדיניות משלוח ואספקה זו
אנו נעדכן מדי פעם מדיניות המשלוחים בכדי לשקף שינויים בשיטות העבודה והשירותים שלנו. כאשר אנו נפרסם שינויים במדיניות המשלוחים, אנו נשנה את התאריך "עודכן לאחרונה" שבמדיניות המשלוחים. אנו ממליצים לבדוק את האתר מעת לעת על מנת להתעדכן על כל שינוי במדיניות המשלוחים או בכל מדיניות אחרת ו/או תנאי ההתקשרות שלנו.
עודכן לאחרונה ב- ספטמבר 2021.

צריכים עזרה?