בחירת תכשיט ייחודי לבת הזוג שלך

בחירת תכשיט המתאים לבת הזוג שהיא גם החברה הטובה ביותר שלך, יכולה להיות משימה מאתגרת. באוסף תכשיטי מוריה תמצאו מבחר רחב של תכשיטים ייחודיים, עשויים בעבודת יד מחומרים ייחודיים ואיכותיים המתאימים לכך.

כמובן שהרצון הוא למצוא תכשיט שבת הזוג תאהב ותוקיר, שיתאים לאישיותה, והכי חשוב תכשיט שיביע אהבה. 

תליון מגן דוד טופז בחישוק אבן הר הבית על דוגמנית

 

איך אני בוחר תכשיט

ככל שיודעים יותר על האישיות והטעם בתכשיטים של החברה כך הבחירה תקלע יותר לטעמה. אז מה יעזור לדייק את הבחירה?

לבדוק איזה לתכשיטים היא עונדת כרגע. האם היא מעדיפה זהב לבן או צהוב או וורוד? האם היא אוהבת יהלומים או אבנים יקרות אחרות? איזה אבני חן היא אוהבת?

כדאי לרדת לפרטים הקטנים, איזה סוג תכשיטים היא אוהבת, עגילים, טבעות, שרשראות, האם היא עונדת שרשראות ארוכות או קצרות? עגילים צמודים לאוזן או עגילים תלויים? האם היא עונדת את אותם תכשיטים כל הזמן או שהיא אוהבת לשנות סגנונות לעיתים קרובות? אבן הולדת – אבני חן שונות שמתאימות לחודשי השנה?

לגשש בעדינות תוך התבונננות יחד בחלונות ראווה של חנויות תכשיטים. מה מכל המבחר מוצא חן בעינייה ועל מה היא מצביעה. כדאי לשאול שאלות כמו האם את אוהבת את התכשיט הזה ולמה.

להתייעץ איתה בנוגע לרכישת מתנה לאימא שלך. איזה תכשיט כדאי יותר, שרשרת או עגילים, תליון או טבעת? אפשרות נוספת היא להראות לה פריטים שונים באינטרנט ולבקש את חוות דעתה.

לבקש עזרה מחברים או חברות או משפחה שמכיר אותה היטב. הדרכה ממישהו קרוב יכולה לעזור.

תליון לב אבן הר הבית מוחלקת במסגרת זהב לבן משובצת בחלקה ביהלומים פסוק אני לדודי חרוט במסגרת

אבל למה דווקא תכשיט? איזו משמעות מייחסת אישה לתכשיטים?

תכשיט הוא מתנה שאינה נשחקת, לא מתיישנת ובעלת יופי נצחי. מתנת תכשיט מסמנת התייחסות רצינית למערכת היחסים. קניית תכשיט מבטאת אהבה, רצון לשמח, להפתיע ולכבד.

רוב הנשים מעדיפות לענוד תכשיטים בעלי ערך רגשי. תכשיט כזה מעורר מחשבה על האדם שקנה אותם, על האירועים שסבבו את האירוע, איפה זה התרחש, מה נאמר ואילו רגשות חשנו.

תכשיטים בעלי ערך רגשי נוטים להישאר לעתים קרובות במשפחה. האם מעבירה את התכשיט לילדיה או מעניקה אותה במתנה לכלותיה או נכדותיה. כאשר האם נפטרת, תכשיטיה נענדים על ידי מי שאהב אותה ומזכירים לו אותה.

תכשיטים מבטאים את אישיותה של האישה. אם התכשיט שבחרת תואם את אישיותה הדבר מצביע על הבנה והיכרות מעמיקה. השקעת מחשבה מה מתאים ומה אהוב ומה ישקף היטב את טעמה. התאמת התכשיט לטעם ולאישיות נעשית מתוך בחירה ממגוון רחב של אפשרויות: תכשיטים עדינים או גדולים, תכשיטים מסורתיים או מודרניים, זהב צהוב או זהב לבן ועוד ועוד.

תליון לב בתוך לב אבן הר הבית זהב ויהלומים

למה דוקא תכשיט מאוסף תכשיטי מוריה

תכשיטי מוריה היא קולקציה היחידה מסוגה המורכבת אבן ירושלים ייחודית, עם יהלומים יקרים וזהב. אבני ירושלים בתכשיט מגיעות מהר הבית, המקום הקדוש ביותר לעם היהודי. האבנים נמצאו במהלך סינון העפר שהוצא מחפירות שנעשו בהר הבית בירושלים.

בחירה בתכשיטי מוריה היא בחירה בתכשיט ייחודי המחבר את העונד אותו עם העיר הקדושה ירושלים והרוחניות שלה. היא מעניקה לבת הזוג שלך תכשיט עם ערך מוסף רוחני.

תליון מגן דוד אבן הר הבית ויהלומים
הרשמו עכשיו וקבלו 20% הנחה לתקופת חג הפסח!
צריכים עזרה?